Posted on

AI zal indruk maken in advertenties

In deze ongelooflijk snelle wereld vol informatieruis wordt het steeds moeilijker om de aandacht van mensen te trekken. We worden 24/7 overspoeld met nieuws, sociale media vragen onze aandacht en de stroom van e-mails en berichten gaat voor altijd door. Het is verbazingwekkend hoe bedrijven erin slagen hun berichten en aanbiedingen aan potentiële klanten te communiceren. De oplossing kan kunstmatige intelligentie zijn, die helpt om leads te vinden, berichten te personaliseren en aan te passen aan specifieke situaties, en de meest effectieve manier te bepalen om de boodschap over te brengen.

Door constant verschillende kanalen te monitoren en de effectiviteit van verschillende campagnes te bestuderen, kunnen AI-systemen de optimale kosten, timing en middelen bepalen om advertenties te promoten. Als gevolg hiervan kunnen deze systemen het juiste kanaal en bericht identificeren en zelfs advertentie-uitgavenplannen aanpassen. Veel sociale media en online advertentieplatforms beginnen tools te implementeren waarmee adverteerders betere berichten kunnen maken. Met name Facebook en Instagram hebben AI-aangedreven tools die u niet alleen helpen bij het maken van uw advertenties, maar ook opties bieden. Dit kan bedrijven veel tijd besparen bij het maken van advertenties. AI-systemen worden momenteel ook gebruikt om advertentie-inhoud automatisch te modereren en te controleren. AI helpt bij het bestrijden van fraude en advertenties die in strijd zijn met platformregels.

Ondanks het feit dat we het misschien niet merken, verandert AI de reclamewereld. Het helpt bedrijven advertenties te plaatsen, de relevantie te vergroten en de kwaliteit van die advertenties te controleren. Met relevantere en effectievere advertenties behalen adverteerders niet alleen betere resultaten, maar zullen klanten ook minder gefrustreerd raken door advertenties.

De pandemie heeft PR en marketing nog belangrijker gemaakt

De COVID-19-pandemie verandert de wereld die we gewend zijn. De marketingwereld is niet anders, en het ‘nieuwe normaal’ wordt een uitdaging voor marketeers. Volgens een recent onderzoek van de World Federation of Advertisers stelt meer dan 80% van de grote adverteerders hun advertentiecampagnes uit. En bijna 60% van de respondenten heeft hun budget op de een of andere manier verlaagd. Van Airbnb tot Coca-Cola tot Visa, enkele van de meest herkenbare merken van Amerika laten zien dat zelfs zij niet immuun zijn voor de pandemie. Maar dit is niet het moment om op te geven. Waar er een crisis is, is er een kans. De meest innovatieve, vooruitstrevende bedrijven kunnen nog steeds manieren vinden om hun merken onder de aandacht van de consument te brengen.

De beste marketing is als een magneet die de juiste potentiële klanten aantrekt. Hiermee kunt u een verkooptrechter maken, leads betrekken bij het verkoopproces en uw merk communiceren. Na een tijdje zullen de consumenten die u heeft gekoesterd, bereid zijn geld aan uw merk uit te geven. Pas dan mag de verkoper handelen – nadat het marketingproces de basis voor succes heeft gelegd. PR is een andere manier om naamsbekendheid en consumentenvertrouwen op te bouwen. Als een potentiële klant goed nieuws over een merk leest, is de kans groter dat hij met een verkoper zal samenwerken.

Ik geloof dat bedrijven zelfs nu de mogelijkheid hebben om naamsbekendheid op te bouwen. Bedenk wat u te zeggen heeft over uw reactie op de COVID-19-pandemie. De meeste mensen zijn oprecht geïnteresseerd om meer te weten te komen over merkinitiatieven tijdens een pandemie. Maak boeiende inhoud die de grootste problemen van uw klanten oplost en hen helpt om ‘s nachts goed te slapen.

Hoe neurowetenschappen kunnen helpen bij het identificeren van stemmingen van klanten en het voorspellen van hun gedrag

Wilt u de toekomst voorspellen? Als u van tevoren weet hoe klanten op een nieuw product of nieuwe dienst reageren, kunt u miljoenen verdienen. Maar het is moeilijk om te doen. The Coca-Cola Company probeerde dit te doen en faalde. De introductie van New Coke in 1985 was een enorme mislukking, ondanks miljoenen dollars aan marktonderzoek. En volgens Harvard Business Review mislukt elk jaar 90% van de productlanceringen. Denk je dat je klanten positief zullen reageren op je volgende aanbieding? Als je echt wilt begrijpen hoe klanten op toekomstige aanbiedingen zullen reageren, moet je naar de hersenen kijken.

Zelfs bij het uitvoeren van bepaalde taken hebben mensen de neiging om foutieve voorspellingen te doen, maar de hersenen doen dat niet. De reactie van de hersenen op marketingprikkels is meer voorspellend voor toekomstig gedrag dan reacties uit traditionele bronnen. Hoe reageren de hersenen van uw klant op uw creatieve werk? Hoe zullen uw hersenen reageren op uw toekomstige voorstel? Zodra u deze vragen heeft beantwoord, kunt u er zeker van zijn dat uw aanbod tot de 10% van de producten zal behoren die daadwerkelijk succesvol zullen zijn.

Hoe u snel uw communicatiebureau ontwikkelt

Een bedrijf starten is niet eenvoudig, maar groeien is nog moeilijker. Net als veel andere ondernemers was ik ook bang om mijn bedrijf in gevaar te brengen in de hoop op uitbreiding. Zes jaar later zijn we erin geslaagd een succesvol bedrijf te ontwikkelen en samen te werken met enkele van ‘s werelds toonaangevende merken. Hier zijn vijf tips om uw bureau te laten groeien en op de markt te brengen.

1) Verdubbel uw prijzen

Het is zeker de moeite waard om de prijzen laag te houden om in de beginjaren klanten te trekken, maar uiteindelijk heeft dit invloed op de hoeveelheid werk en het aantal medewerkers dat je kunt aannemen. WowCompany stelt jaarlijks een benchmarkingrapport voor bureaus op dat laat zien hoeveel Britse marketingbureaus mensen inhuren voor hun werk en velen onderschatten hun diensten.

2) Investeer in een verkoopmiddel

Het hebben van duidelijke en rigoureuze KPI’s is een must, maar investeren in de persoon die omzet wil genereren, is de beste keuze. En u zult versteld staan ​​hoe snel u uw investering terugverdient.

3) Maak een lijst van de dingen die u zelf wilt doen

Zodra u een bepaald punt bereikt, nemen uw medewerkers hun verantwoordelijkheden over. Om u te concentreren op de groei van uw bureau, besteedt u enkele van uw taken uit, zoals financiën en boekhouding, klantenadministratie, copywriting en creatieve campagnes.

4) Reserveer voor een regenachtige dag een bedrag dat gelijk is aan de kosten voor drie maanden

Niemand kan de toekomst voorspellen. Zorg ervoor dat je minimaal drie maanden geld hebt voor salarissen van medewerkers en andere onkosten, zodat je in geval van uitval altijd een reserve hebt waarmee je op tijd een nieuwe klant of nieuwe dienst kunt krijgen.

5) Anderen helpen

Help je collega’s, als vrienden die je gaandeweg maakt die in bureaus hebben gewerkt en vervolgens besloten hebben om voor een bedrijf te werken, kunnen ze klanten van je bedrijf worden.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

webdesign bureau

https://webdevelopmentapp.com/nl/