Posted on

Dit is een geweldige kans voor extra inkomen en rijke ervaring! DHL Utrecht is op zoek naar een tijdelijke helpdeskmedewerker die kan helpen met nieuwe social media evenementen!

Wat ga je doen?

DHL in Utrecht lanceert een social media-campagne om nieuwe servicepunten (punten waar pakketten naartoe worden gestuurd) te werven. Geïnteresseerde bedrijven kunnen zich via social media aanmelden en onderdeel worden van het DHL servicepuntnetwerk. Uw werk? Bel deze bedrijven en leg de voor- en nadelen van een servicepunt uit. Daarnaast rond je de transactie af en stel je een contract op voor het nieuwe servicepunt. Kortom, als helpdeskmedewerker zijn dit uw taken:

  • Bel het geregistreerde bedrijf en leg de voor- en nadelen van het servicepunt uit;
  • Voltooi de transactie en stel het contract op;
  • Houd bij welke problemen afkomstig zijn van het geregistreerde bedrijf;
  • Behoud de managementvolgorde.

Dit ben jij

U kunt stevig op uw schoenen staan ​​en weet hoe u zich correct kunt uitdrukken aan de telefoon. Het is ook belangrijk om een ​​zekere mate van zakelijke ervaring te hebben, want zelfs als de potentiële klant ‘enthousiast’ is, moet je uiteindelijk de klant winnen. Het belangrijkste is dat je vriendelijk en klantgericht bent, want: bel! Je hebt 40 uur per week (in ieder geval tot eind november) om het direct te gebruiken.

Wat wij bieden

  • Neem onmiddellijk binnen een beperkte tijd fulltime posities in internationale topbedrijven;
  • Een uitgelezen kans om ervaring op te doen in de logistieke branche;
  • Het totale uurloon is 12,98 euro;
  • Inductief proces van leren op de werkplek

Wat wij vragen:

  • Het laagste niveau van MBO4 werken en denken;
  • Je communicatieve vaardigheden zijn erg sterk;
  • Je bent zakelijk ingesteld;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands.

https://www.vindazo.nl/keywords/servicedesk-medewerker.html